Več prometa na strani pomeni višjo pozicijo na iskalniku
| Članek je bil prebran 1.227 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Optimizacija spletnih strani seo je danes postala že prava umetnost. Algoritmi, na podlagi katerih iskalniki razvrščajo spletne strani, se ves čas nadgrajujejo, spreminjajo in dopolnjujejo. Nekaj, kar je še včeraj veljalo za zlato pravilo, utegne že jutri postati preteklost in vsakdo, kdor se ukvarja s SEO ve, da brez rednega spremljanja in nenehnega izobraževanja, optimizacije ne moremo izvajati uspešno. Na to, kako visoko bo pozicionirana spletna stran, vpliva več dejavnikov, med drugim tudi obisk oz. promet na spletni strani. Pa si poglejmo, kaj to natančno pomeni za SEO.

Še prej pa si poglejte, kako sploh poteka spletna optimizacija!

seo w3bDirektni promet na spletni strani

Potrjeno je, da Google uporablja podatke, ki jih pridobi iz Google Chrome-a, s pomočjo katerih lahko ugotovi, ali uporabniki obiskujejo neko spletno stran ali ne in tudi, kako pogosto jo obiskujejo. Strani, za katere Google ugotovi, da imajo veliko direktnega prometa, Google obravnava kot visoko kvalitetne strani in imajo pri razvrščanju seveda prednost pred tistimi, ki dobijo le malo direktnega prometa. To pomeni, da bi se morali vsi, ki skrbijo za spletne strani vselej truditi, da bi s kvalitetnimi vsebinami, prijetno uporabniško izkušnjo in strukturo strani privabili čim več obiska oziroma direktnega prometa. Prav tako je za spletno stran zelo ugodno, če jo uporabniki obiščejo ponovno oziroma celo večkrat. V kolikor namreč nekdo stran obišče večkrat, je to za Google lahko znak oziroma signal, da je na strani uporabnik našel zanimive in relevantne vsebine, hkrati pa to posredno kaže tudi na to, da se stran ves čas dopolnjuje in posodablja ter tako uporabnikom nudi sveže vsebine. Spletna stran, ki jo, po drugi strani, uporabniki večinoma obiščejo samo enkrat (enkratni obisk), je po drugi strani lahko signal za ne-relevantno, nekvalitetno vsebino, slabo uporabniško izkušnjo in še kaj.

Čas, preživet na spletni strani

Seveda za SEO ni ključen samo promet. Kot smo videli že zgoraj, ima lahko neka stran velik enkraten obisk, pa to ne pomeni, da je kvalitetna ali da jo bo Google uvrstil visoko med prikazane rezultate. Poleg tega, kakšen je promet, je pomemben tudi čas, ki ga uporabniki povprečno preživijo na neki spletni strani. Nekaj povsem drugega je, ali uporabnik na spletni strani preživi nekaj minut ali celo več, kot če uporabnik samo pride na stran in jo že po nekaj sekundah zapusti. Google zelo natančno opazuje uporabnike in čas, ki ga namenijo neki spletni strani, do katere so dostopali preko iskalnika. Google v osnovi zadevo razume tako: če nekdo na spletni strani preživi več minut, je to dober znak za to, da je vsebina in spletna stran nasploh kvalitetna, zanimiva in relevantna. Če po drugi strani Google opazi, da neka spletna stran beleži kratke obiske (npr. zgolj po nekaj sekund), nakar uporabniki to spletno stran zapusti, je to zanj precej dober znak za to, da spletna stran uporabnikom ne daje tistega, po kar uporabniki pridejo oziroma, kar bi se jim zdelo uporabno. Več časa kot uporabniki preživijo na vaši spletni strani, večja je verjetnost, da bo spletna stran uvrščena visoko med prikazane zadetke.

Komentarji in RSS naročniki

Za Google in SEO je precej pomemben podatek tudi število in pogostost komentarjev ter število RSS naročnikov, ki jih ima neka spletna stran. Spletne strani, na katerih uporabniki pogosto in veliko komentirajo, so običajno strani, na katerih se veliko dogaja in katere uporabniki radi obiskujejo. To pa Google hkrati razume kot uporabnikom prijazne strani, ki jim omogočajo veliko priložnosti za interakcijo. Poleg komentarjev je pomembno tudi število RSS naročnikov. Google naj bi namreč po mnenju številnih SEO strokovnjakov spremljal tudi to, koliko ljudi se prijavi na RSS novice, posledično pa na ta način lahko ugotovi, kako popularna in zanimiva je neka znamka oz. spletno mesto.

© 25. 04. 2024 - PriZelenemZajcu.si. Oglaševanje.