Oglaševanje z Google Adwords
| Članek je bil prebran 2.951 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Pri oglaševanju z Adwords gre za oglaševanje v iskalniku Google. Google uporablja kar 90% uporabnikov spleta in je s tem gotovo najbolj obiskani in uporabljeni spletni iskalnik – tako pri nas, kakor po svetu. Znano je, da si večina uporabnikov spleta ogleda zgolj prve zadetke, ki se pojavijo na prvi strani, ko v brskalnik vpišete iskane pojme.

Razni izdelki z napisom googleDobro in učinkovito oglaševanje na Googlu zato pomeni, da se tudi vaša spletna stran pojavi na vrhu med zadetki, ko uporabniki spleta v iskalnik vtipkajo določene ključne besede. Oglaševanje z Google Adwords ima gotovo nekatere nesporne prednosti. Najprej je najbolj očitna prednost tovrstnega oglaševanja gotovo splošna razširjenost in globalna uporaba Googla kot spletnega brskalnika oziroma iskalnika. Google je nesporno najbolj obiskan spletni iskalnik pri nas, pa tudi po svetu. Poleg tega pomeni Adwords oglaševanje tudi vidno izpostavljanje dejavnosti vašega podjetja na spletu. Gre za enostaven in cenovno ugoden način povečanja prepoznavnosti in torej tudi obiska vaših spletnih strani. Velika prednost takšnega oglaševanja je gotovo tudi izjemno natančno ciljanje – to seveda poteka glede na ključne besede, tematiko in tudi uporabnike. Na ta način s svojo ponudbo dosegate tiste, ki jih vaša storitev tudi zanima, zato je uspeh in učinek tovrstnega oglaševanja toliko večji.

Za oglaševalce je takšno oglaševanje tudi finančno izjemno ugodno, povrh vsega pa nudi tudi spremljanje porabe sredstev, s čimer se poraba denarja, namenjenega za oglaševanje, še optimizira. Z Google Adwords prejmemo tudi povratne informacije o oglaševanju – oglaševalec namreč dobi povratna samodejna poročila in pa izdelane statistike, na podlagi katerih se lahko odločimo, v katero smer se bo nadaljevala oglaševalna kampanja.

© 24. 04. 2024 - PriZelenemZajcu.si. Oglaševanje.