Dobri in malo manj dobri oglasi za delo
| Članek je bil prebran 271 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Vsi smo se že kdaj v življenju verjetno srečali z oglasi za delo. Bodisi, da smo se na kakega prijavljali bodisi, da smo kakšnega oblikovali. Nekateri oglasi so napisani premišljeno, kreativno in zanimivo, zato k branju ali prijavi zares privabijo najbolj kvalitetne in usposobljene kadre. Večina oglasov sicer ni takih, ampak so povsem povprečni, kar pomeni, da vsebujejo predvsem suhoparne podatke o delodajalcu in delovnem mestu, nič ali skoraj nič pa ne povedo o delovnem vzdušju oziroma klimi v podjetju, o temeljnih vrednotah zaposlenih, itd. Na takšne oglase se običajno prijavi ogromno število kandidatov, ki bolj ali manj ustrezajo iskanim zahtevam, podjetja pa potem ogromno časa porabijo zato, da iz kopice prošenj za delo poiščejo najbolj optimalne kandidate, katere povabijo na razgovor. Ker je čas denar se zdi smiselno, da podjetja več časa namenijo oblikovanju zares dobrega oglasa, ki bo privabil samo prave kandidate, s čimer bo na naše podjetje prispelo bistveno manj prošenj, za branje katerih ne bomo porabili ogromno časa.

zaposlen.comKaj ima dober zaposlitveni oglas?

Vsak zaposlitveni oglas mora vsebovati osnovne podatke, na podlagi katerih se lahko kandidati pozanimajo o podjetju in se na zaposlitveni oglas tudi odzovejo. Vsak oglas naj bi tako vseboval naslednje: podatke o delodajalcu, delu in pogojih dela, kontaktno osebo delodajalca, kraj opravljanja dela, naziv delovnega mesta, trajanje in način zaposlitve, delovni čas in urnik dela, pričakovana izobrazba in izkušnje kandidatov, ostale kompetence ali pričakovanja, vozniški izpit, kdaj bo delodajalec zagotavljal in nudil zaposlenemu, način in rok prijave. V kolikor od kandidatov pričakujemo, da k prošnji priložijo kakršna koli potrdila oziroma dokumente( življenjepis, spremno pismo, reference, dokazila o izobrazbi, potrdilo o nekaznovanosti, itd.), je potrebno to v oglas za delo tudi navesti. Verjetno se vsi strinjamo, da večina oglasov za delo tudi vsebuje vse te podatke, pa to še ne pomeni, da gre za dobre oglase. Razliko naredi predvsem način, na katerega je oblikovan oglas, slog pisanja in podatki, ki jih delodajalci sicer niso dolžni posredovati zainteresiranih kandidatom, a so za slednje lahko zelo pomembni. Ko namreč iskalci zaposlitve berejo zaposlitvene oglase, jih ne zanima samo naslov podjetja, opis dela, zahtevane izkušnje, ipd., ampak si želijo izvedeti tudi, na katerih vrednotah temelji podjetje, v katerega se prijavljajo, kakšni so odnosi v podjetju, kakšne so možnosti za napredovanje, ali delodajalec vlaga v izobraževanje svojih zaposlenih, ali je podjetje družini prijazno, itd. V oglasu želijo prepoznati določene skupne vrednote, saj se na podlagi tega nato lažje odločijo za prijavo. Dokazano je, da ljudje v delovnih okoljih, v katerih se počutijo prijetno, naredijo delo hitreje in bolje, kakor če delajo v podjetjih, kjer vlada slaba klima in so delovne razmere nemogoče. Delodajalci naj bi v dobrem oglasu za delo izpostavili eno ali maksimalno dve temeljni lastnosti/odliki/znanji, ki ju bodoči kandidat oziroma sodelavec mora imeti. Če delodajalec svoja pričakovanja poda na zmeren način, bo s tem privabil le tiste kandidate, ki tem pričakovanjem tudi zares ustrezajo. Le na tak način se je mogoče izogniti kupom prošenj za delo, iz katerih je zelo težko izbrskati zares dobrega kandidata za razpisano delo

Za vas smo zbrali nekaj zanimivih oglasov za delo – Poglejte vse oglase!

Preberite si tudi prispevek o tem, kako poteka spletna optimizacija!

© 28. 06. 2017 - PriZelenemZajcu.si. Oglaševanje.